Öne Çıkan Yayınlar

Müzik Dinleyerek İnternetten Para Kazanın - Radio Loyalty Nedir? - Radio Loyalty İle Para Kazan


Radio Loyalty Nedir?
RadioLoyalty platformu kullanan kişiler internet radyo ve mobil istasyonları dinleyerek ödül kazanır. Dinleyiciler ve izleyiciler, müzik dinleyerek ve video izleyerek ve diğer görevleri yerine getirerek puan kazanırlar. Bu puanlar ile bir çok hediye kazanabilirler.

Bu Hediyeler Tam Olarak Nelerdir?
Aslında bir çok hediye var ve bir kaçından bahsedecek olursak Ipad, Beats kullaklık, Iphone kullaklık, klavye, online alışveriş çeki(Kredi kartı tarzı bir kart istediğiniz yerden kredi kartı ile yapıldığı şekilde alışveriş yapabilirsiniz) vb. bir çok hediye.

Bu Platform Müzik Dinleyenlere ve Video İzleyenlere Neden Para Ödüyor?
Aslında müziklerinin ve radyolarının dinlenmesini isteyen kişiler ve videolarının izlenmesini isteyen kişiler sizlere bu işleri yaptığınız için para ödüyor.Ayrıca anket doldurma gibi bir çok görevde mevcut bu sitede.

Web Sitesi Neden İngilizce?
Daha henüz türk kullanıcılar için türkçe bir site yapılmamış ancak google translate ile sayfayı çevirerek kolaylıkla işlem yapabilirsiniz.

Ne Kadar Kazanırım?
Paranın bir sınırı yok aslında ne kadar çok görev tamamlarsanız o kadar çok kazanabilirsiniz.

Neler Kazanabilirim?
Sitede bulunan markete göz atarak ne kazanabileceğinize bakabilirsiniz.

Kazancımız Nasıl Çekebilirim?
Hediyeleriniz size gönderilecektir.Ayrıca online hediye çeki alarak bu çeki kredi kartı gibi istediğiniz yerden kullanabilirsiniz.

Nasıl Üye Olurum?
Aşağıdaki kayıt ol butonuna basarak üye olabilirsiniz.Kayıt olurken sizden çok fazla bilgi istenmeyecektir.Takip ettiğiniz sanatçılar, sevdiğiniz müzik türleri gibi bilgileri üye olurken girmeniz gerekecektir.


Not! Soru, görüş ve isteklerinizi aşağıdaki yorum bölümünden yorum atarak paylaşabilirsiniz.En kısa zamanda sorularınıza cevap verilecektir.

13 yorum:

  1. Merhaba üye oldum peki parayı nasıl çekeceğim illa paypal hesabım mı plması gerekiyor? Ve paypal Türkiye de kullanıma kapalı ne şekilde alabilirim?

    YanıtlaSil
  2. Admin ben kayıt olamiyorum

    YanıtlaSil
  3. Admin reşitim ama yinede kayıt olamıyorum

    YanıtlaSil
  4. Admin nasıl kayıt olunur yapamıyorum

    YanıtlaSil
  5. Admin kayıt olamiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Admin de admin yeter la salın adamı

      Sil
  6. Normal iban yeterlimi admin

    YanıtlaSil
  7. Neden üye olamıyorum

    YanıtlaSil
  8. Kayıt ola basıyorum site yuklenmiyo

    YanıtlaSil
  9. ADMIN KAYIT OLAMIYORUM !!

    YanıtlaSil
  10. Üyelik ücretli mi

    YanıtlaSil